יום רביעי, 3 בינואר 2018

רוקמת חלומות

לאחרונה עליתי מדרגה ולקחתי את החותמות שלי צעד קדימה. השתתפתי בקורס אינטרנטי של ג'ין הואייט. אמנית מדהימה שמלמדת "גילוף בלוקים" והדפסה על בדים. ובכוונה אני כותבת בלוק ולא חותמת, אחרת היא ממש כועסת...

A language/terminology correction: I always refer to what I teach/do as "block printing," and what I carve as "blocks," never "stamps" or "stamping" (both of which conjure up images of mass-market items you buy at Michael's or Hobby Lobby). You are welcome to use whatever terms you like outside of class to refer to your own work, but I ask that within this class, we all use the terms "blocks" and "block printing." 

ועכשיו שברור לי עם איזה צבעים ורולר להשתמש, אפשר לעוף גבוה...
גילפתי ציפורים בהשראת שתי אמניות מדהימות - ג'נין וויקטוריה.


כבר מזמן מדגדג לי לשלב רקמה עם חותמות... אז פניתי לאחת והיחידה, תמר נהיר ינאי. יש מישהו שלא מכיר? לחצו פה וגלו עולם קסום. לא רק שהיא לימדה אותי לרקום, היא גם ציירה לציפורים שלי ענפים...


עוד חודשיים אנחנו עוברים דירה וסוף סוף יהיה לי חדר יצירה... חלומות מתגשמים!
עדיין לא בחרתי ריהוט, אבל חישוקי רקמה לקישוט כבר יש...

מימין, קיט רקמה שרכשתי מתמר נהיר ינאי ורקמתי לאט לאט כדי שהעונג הזה לא ייגמר
חודש דצמבר היה פורה מאוד. השתתפתי באתגר החותמות של ג'ולי בלזר. ניתן לראות את התוצרים בחשבון האינסטגרם שלי. שם אני הכי פעילה... החותמת שזכתה להתלהבות הכי גדולה היא זו (יש ללחוץ על התמונה להפעלת הסרטון):

A post shared by Tamar Golan Lev (@tamargl77) on


שתהא לנו שנה טובה, מלאה ביצירה והרבה בריאות!
תמר

2 תגובות:

  1. האם יש הדרכה ממנה אפשר ללמוד איך לגלף קווים דקים ואיך נכנסים למקומות העדינים? קניתי את הציוד אבל בינתיים יוצאות לי חותמות מגושמות.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש הדרכה מפורטת בבלוג. הרשומה השלישית. רק לשבת ולהתאמן. עם הזמן הדיוק משתפר. לקווים עדינים צריך את הלהב הקטן ביותר. בהצלחה!

      מחק